McCrunchy Bread - новият сандвич с Нутела в италианския Макдоналдс
Фереро и гигантът за бързо хранене подписаха партньорство за лансирането на най-новия сандвич с Нутела в Италия - McCrunchy.
Рецептата, която съчетава двете знакови марки, се характеризира с малкото съставки - само хляб и Нутела, прясно приготвени и сервирани, топли и ароматни.
„Използваният хляб - обясняват двете компании - е специален продукт, особено подходящ за печене, избран специално, за да се подчертае кремообразността на Нутелата по най-добрия начин“.
Миналата седмица, по повод Националния ден на Нутелата (World Nutella Day), 2500 сандвича McCrunchy бяха раздадени за час в четири ресторанта на Макдоналдс - в Милано, Рим, Бари и Неапол. Така потребителите имаха възможността да опитат сандвича предварително.
От 12-ти февруари McCrunchy се предлага във всички 600 ресторанта на Макдоналдс в Италия, разпръснати по протежението на целия ботуш.
„McCrunchy, сандвичът с Нутела, показва колко сме близо до нашите потребители, но също и колко иновативни сме - от една страна продуктът е толкова прост, че е невъзможно да не го разпознаем веднага, а от друга страна е наистина революционно това, че можем да го открием и извън дома - заявява Марио Федерико, част от екипа на Макдоналдс в Италия. - Работата с компания като Фереро е наистина вълнуваща."
За Свети Валентин в Макдоналдс специалният сандвич се предлагаше на специална цена между 15 и 17 часа.
Това не е първият път, в който Фереро залага на иновативните идеи. Преди няколко месеца компанията обяви, че ще пусне из целия свят лимитирана серия Тик Так с вкус на Кока-Кола.
Миналата година в Италия се появиха сладоледи Киндер, благодарение на сътрудничеството на компанията с Фереро и Юниливър (Unilever) - лидер в сладоледния сектор с марки като Алджида, Магнум и Гром.
Преди известно време в Италия се появиха и т. нар. „Nutella Biscuits", от които бяха продадени рекорден брой за 4 седмици - 4,2 милиона. Повече за тях, можете да прочетете в тази статия.
Източник: La Stampa
Коментари
Публикуване на коментар