Рекорден брой продадени бисквити „Nutella Biscuits" за 4 седмици - 4,2 милиона
През последните няколко месеца в Италия се говори изключително много за новите бисквити на Нутела - „Nutella Biscuits". Те имат както почитатели, така и противници - едни харесват изключително много бисквитите, а други изтъкват високата цена за един пакет, която възлиза на около 8 евро - почти колкото буркан Нутела, и това колко е вреден този продукт, заради палмовото масло, захарта и други вредни съставки.
„Nutella Biscuits" са резултат от 10-годишни тестове и инвестиция от 120 милиона евро.
Новите бисквити са в италианските супермаркети от месец - официално започват да се продават на 4-ти ноември. В рамките само на 4 седмици продажбите вече са рекордни - продадени са 4,2 милиона опаковки на обща стойност 12 милиона евро. Досега Фереро не е отчитала такъв голям успех при лансирането на който и да е нов продукт.
Само през третата и четвъртата седмица италианските потребители закупуват 3 милиона опаковки, като показват нарастващ интерес в сравнение с пускането на продукта в началото му. През първите три седмици от продажбите „Nutella Biscuits" достигат почти 75% от големите магазини на дребно.
От януари месец Барила също ще пуснат бисквити с известния им шоколадов пълнеж „Pan di Stelle" - ще се казват „Pan di Stelle Biscocrema“. В тях няма да има палмово масло, а слънчогледово масло.
Именно палмовото масло предизвика вражда между двете компании. През 2016 г. Барила стартира мащабна рекламна кампания, за да обяви, че всичките ѝ продукти са вече без палмово масло, докато Фереро премина към контратаката с изключително много рекламни кампании.
През януари 2019 г. шоколадът на Барила, „Pan di Stelle", дебютира, в пряка конкуренция с този на Нутела.
Източник: Corriere.it
Коментари
Публикуване на коментар